ေက်းဇူးပါ ကံၾကမၼာ

6/10/2007

တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ နဲ႔
ကြ်န္ေတာ္ျငီးတြားေနတဲ႔ ေနရာမွာ
အမွတ္မထင္
အျပံုးဘုရင္လို႔ တင္စားမိတဲ႔
နတ္သမီး သူေရာက္လာခဲ႔တယ္

ပူေလာင္လြန္းလို႔
ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ေတြထိုင္းမွိဳင္းေနတဲ႔အခ်ိန္
မယံုၾကည္ႏိုင္ေအာင္
အေအးျမဆံုးလို႔ ကြ်န္ေတာ္ယံုမွတ္ခဲ႔တဲ႔
သူ႔မ်က္၀န္းကို ေတြ႔ခဲ႔တယ္

ေလားကမွာ
ကြ်န္ေတာ္လိုတာ စစ္မွန္တဲ႔ သစၥာရွိမွဳပါပဲး
သူလဲး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေပးခဲ႔ပါတယ္
ဒါေပမယ္႔ ကံၾကမၼာက
ကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ ဘ၀ကိုေမားေစတဲ႔
အဆိပ္တစ္ခြက္ တိုက္ေကြ်းျပီး
သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေ၀းေစခဲ႔တယ္

ဒါေပမဲ႔ ေက်းဇူးပါပဲး
ကံၾကမၼာရယ္
ကြ်န္ေတာ္မ်က္ရည္စိုစို နဲ႔ျပံုးျပျပီး
အေ၀းကေနတမ္းတေနလိုက္ပါေတာ႔မယ္


post signature

1 comment:

sisain said...

`မ်က္ရည္စိုစို နဲ႔ၿပံဳးျပျပီး အေ၀းကေနတမ္းတေနလိုက္ပါေတာ႔မယ္´ တဲ့လားဗ်ာ-
သိပ္လွတဲ့ အဆံုးသတ္ေလးပဲ-