လမ္း

9/03/2007

လမ္းေပၚမွာ ကာရံေတြရွိတယ္
လမ္းေပၚမွာ ကဗ်ာေတြရွိတယ္
လမ္းေပၚမွာ ၀တၳဳေတြရွိတယ္
လမ္းေပၚမွာ ဘ၀ေတြရွိတယ္

လမ္းေပၚက ကာရံတစ္ခ်ိဳ႔တစ္၀က္
ကြ်န္ေတာ္ၾကားခဲ႔ဖူးတယ္
အခုေတာ႔ ေမ႔ေပ်ာက္သြားျပီ

လမ္းေပၚက ကဗ်ာအခ်ိဳ႕
ကြ်န္ေတာ္ ဖတ္မိခဲ႔တယ္
ရြတ္ျပီခဲ႔တယ္ ေနာက္ဆံုးေမ႔ေပ်ာက္သြားတယ္

လမ္းေပၚက အေၾကာင္း၀တၳဳေတြ
ကြ်န္ေတာ္ ဖတ္ဖူးခဲ႔ပါတယ္
အေၾကာင္းအရာအစံုပဲး
အခုေတာ႔ျပန္ေျပားျပဖို႔ ေမ႔ေနခဲ႔ျပီ

လမ္းေပၚက ဘ၀ေတြ
လမ္းေတြေပၚမွာ လူေတြတခ်ိဳ႕
ဘ၀ေတြစခဲ႔ၾကတယ္
အဲးဒီလမ္းေတြေပၚမွာပဲး
သူတို႔ဘ၀ေတြ ဆံုးခဲ႔ၾကတယ္

လမ္းေပၚက သမိုင္း
ကြ်န္ေတာ္ သိမိတာလဲးရွိသလို
ကြွန္ေတာ္မသိေသးတာေတြလဲးရွိေလရဲ႕

ကြ်န္ေတာ္သိမိတာေတြက ခပ္၀ါး၀ါးရယ္
ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ႔ျမို႕ တခ်ိန္က
ေသြးစြန္းဖူးတဲ႔လမ္းေတြ ရွိေနတယ္
ဆိုရံုေလာက္ပါ


အဲးဒီလိုေသြးစြန္းဘူးတဲ႔ လမ္းေတြေပၚမွာ
ျငိမ္းခ်မ္းစြာ ေနထိုင္ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ဖို႔
ဆႏၵျပဳလွ်က္

3.Sep.2007

No comments: